Airmata kerana sahabat 1 pengorbanan, Airmata kerana ibubapa 1 penghormatan, Airmata kerana kekasih 1 penyesalan, airmata kerana Allah S.W.T 1 keberkatan

Blog ini hanya sesuai ditonton oleh mereka yang berusia 18 tahun ke atas sahaja kerana kandungannya yang HOT ! , EKSTREM , SERAM & Berbau LUCAH (bau je). Blog ini bukan Blog LUCAH. HARAP MAKLUM !. Sebelum korang nak terjah Blog aku,lebih baik korang baca dulu DISCLAIMER diatas. TQ!

CARIAN MINDA ! !

FollowLike

COOL ! BISNES PALING HEBAT DIABAD INI


Saya ingin berkongsi bersama anda, peluang untuk menjadi rakan niaga Isagenix yang terawal di Malaysia, di mana syarikat Isagenix mula beroperasi sepenuhnya di Malaysia pada 21 Sept 2013 yg lalu.



Apa yang menarik dan akan membuatkan projek ini bakal meletup di Malaysia dan Singapura, ialah ia akan diketuai oleh Dato Dr. Ronie Tan. Dato sebelum ini merupakan orang kuat Herbalife dan bertanggung menaikkan populariti dan jualan Herbalife di Malaysia. Para pengedar herbalife sudah tentu tahu akan kehebatan Dato dalam mengembangkan perniagaan Herbalife di Malaysia dan beberapa negara Asia lagi.

 Selepas bersara dari Herbalife dan berehat dari dunia perniagaan, beliau telah dihubungi oleh pihak Isagenix yang kebetulan sedang merancang untuk membuka pasaran Isagenix di Asia. Walaupun pada mulanya keberatan untuk mengetuai pasaran Asia kerana ingin berehat bersama keluarga, akhirnya Dato bersetuju untuk mengetuai Isagenix di Asia.




Untuk pengetahuan anda semua, Isagenix kini hanya berada di 8 buah negara sahaja. Satu peluang yang cukup besar untuk anda semua. Di Asia, Isagenix telah beroperasi di 2 buah negara sahaja, iaitu Hong Kong dan Australia.

Untuk pasaran ke-3 di Asia pula adalah negara Singapura. Isagenix telah mengadakan soft-launch di Singapura pada 20th March 2013 dan akan membuka syarikat secara rasminya pada bulan June 2013 di Kota Singa itu.








Pasaran Malaysia pula baru dibuka pada 21 September 2013 yg lalu.

Walaupun pasaran Malaysia baru di buka pada 21 September 2013 lalu, anda kini sudah boleh mendaftarkan diri sebagai rakan niaga Isagenix di Malaysia. Kami di Team Isagenixinfo2u adalah yang pioneer yang akan mengembangkan perniagaan Isagenix ini di Malaysia, seterusnya di China,Vieatnam, Indonesia, Thailand dan lain-lain lagi.





HUBUNGI SAYA SEGERA UNTUK TINDAKAN LANJUT : 

0175249524


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN SIKIT TENTANG POST INI !

FollowLike