Airmata kerana sahabat 1 pengorbanan, Airmata kerana ibubapa 1 penghormatan, Airmata kerana kekasih 1 penyesalan, airmata kerana Allah S.W.T 1 keberkatan

Blog ini hanya sesuai ditonton oleh mereka yang berusia 18 tahun ke atas sahaja kerana kandungannya yang HOT ! , EKSTREM , SERAM & Berbau LUCAH (bau je). Blog ini bukan Blog LUCAH. HARAP MAKLUM !. Sebelum korang nak terjah Blog aku,lebih baik korang baca dulu DISCLAIMER diatas. TQ!

CARIAN MINDA ! !

FollowLike

GAMES MH17 ? APAKAH SEMUA INI ?



Ketika seluruh dunia, terutama warga Malaysia dan Belanda berdukacita dengan tragedi MH17 yang meragut 298 nyawa, muncul pula pihak kurang ajar mewujudkan permainan komputer yang melibatkan pesawat MAS MH17. 

Game Euro BUK Simulator 2014 itu memerlukan pemainnya menembak jatuh pesawat komersial dengan BUK. Pemainnya perlu mengumpul pasport mangsa pesawat yang ditembak jatuh untuk mengutip mata permainan. 

Bagaimanapun, game tersebut telah digodam dan dilenyapkan dari alam maya oleh penggodam dari Belanda. 

Si pencipta game ini langsung tidak punyai perasaan hormat kepada keluarga mangsa. Sungguhpun ianya hanyalah aplikasi permainan, tetapi ini membabitkan perasaan ahli keluarga dan sahabat handai mangsa. 

Ternyata ada pihak yang mahu menghuru-harakan negara kita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN SIKIT TENTANG POST INI !

FollowLike