Airmata kerana sahabat 1 pengorbanan, Airmata kerana ibubapa 1 penghormatan, Airmata kerana kekasih 1 penyesalan, airmata kerana Allah S.W.T 1 keberkatan

Blog ini hanya sesuai ditonton oleh mereka yang berusia 18 tahun ke atas sahaja kerana kandungannya yang HOT ! , EKSTREM , SERAM & Berbau LUCAH (bau je). Blog ini bukan Blog LUCAH. HARAP MAKLUM !. Sebelum korang nak terjah Blog aku,lebih baik korang baca dulu DISCLAIMER diatas. TQ!

CARIAN MINDA ! !

FollowLike

RUMAH LIM GUAN ENG DIBALING "MOLOTOV COCKTAIL"




GEORGETOWN, (MLP) - Kediaman Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng dibaling bom botol yang dipanggil sebagai 'molotov cocktail' di Jalan Pinhorn di sini.

    

Dalam kejadian jam 11.48 malam tadi itu, Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Abdul Rahim Hanafi berkata 'molotov cocktail' itu dibaling ke kawasan parkir rumah Ketua Menteri itu dan dipercayai dilakukan oleh penunggang motosikal.

    

Beliau berkata pemeriksaan forensik mendapati botol itu mengandungi minyak tanah dan ia telah meletup dan terbakar selepas dibaling tetapi tiada kecederaan dan kemusnahan dilaporkan.
    
Kamera litar tertutup (CCTV) di kawasan rumah akan dikaji untuk mengenal pasti suspek dan orang ramai yang melihat kejadian itu diminta menyalurkan maklumat kepada polis.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN SIKIT TENTANG POST INI !

FollowLike