Airmata kerana sahabat 1 pengorbanan, Airmata kerana ibubapa 1 penghormatan, Airmata kerana kekasih 1 penyesalan, airmata kerana Allah S.W.T 1 keberkatan

Blog ini hanya sesuai ditonton oleh mereka yang berusia 18 tahun ke atas sahaja kerana kandungannya yang HOT ! , EKSTREM , SERAM & Berbau LUCAH (bau je). Blog ini bukan Blog LUCAH. HARAP MAKLUM !. Sebelum korang nak terjah Blog aku,lebih baik korang baca dulu DISCLAIMER diatas. TQ!

CARIAN MINDA ! !

FollowLike

WTF ! MASALAH SAMPAH DI INDONESIA

Kotoq baq Hang

Indonesia mempunyai masalah lambakan dan mengutip sampah yang kronik. A few months back kami menonton dokumentari pengutip sampah di Jakarta. Mereka diupah orang kaya untuk kutip sampah dengan gaji sedikit kerana rich people in Indonesia are cheap bastards. Bila meminta kenaikan gaji orang kaya hire kaki pukul untuk menakutkan mereka. I mean seriously what is wrong with your country bro? Luckily di Malaysia kita sentiasa bersih dan apabila pulang dari stadium penyokong bolasepak Malaysia mengutip sampah sendiri. Oh wait itu Jepun bukan Malaysia. We are just as dirty. 





Sumber Yahoo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN SIKIT TENTANG POST INI !

FollowLike