Airmata kerana sahabat 1 pengorbanan, Airmata kerana ibubapa 1 penghormatan, Airmata kerana kekasih 1 penyesalan, airmata kerana Allah S.W.T 1 keberkatan

Blog ini hanya sesuai ditonton oleh mereka yang berusia 18 tahun ke atas sahaja kerana kandungannya yang HOT ! , EKSTREM , SERAM & Berbau LUCAH (bau je). Blog ini bukan Blog LUCAH. HARAP MAKLUM !. Sebelum korang nak terjah Blog aku,lebih baik korang baca dulu DISCLAIMER diatas. TQ!

CARIAN MINDA ! !

FollowLike

KOLEKSI JAM TANGAN NAJIB , ROSMAH & MENTERI MALAYSIA


Koleksi Jam tangan milik Najib , Rosmah dan juga Menteri2 Malaysia Bawah 100k ada. Atas 100k pun ada. Memang gila-gila punya kaya depa ni. 

Itu aku taktau. Koleksi tersebut didedahkan oleh R.Sanjevan, pengerusi Mywatch. Selain dari mendedahkan koleksi jam tangan berjenama mewah milik Najib dan Rosmah, Mywatch turut mendedahkan jam tangan yang dipakai oleh beberapa pimpinan yang lain. Samada dari pihak pembangkang mahupun kerajaan. Samada yang telah bersara mahupun yang telah meninggal dunia. Yang paling murah sekali jam tangan yang dipakai oleh Lim Kit Siang. Ianya berharga RM270. Manakala jam tangan yang dipakai oleh Mahathir pula di bawah harga RM1,200. 

Lihat gambar :




















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN SIKIT TENTANG POST INI !

FollowLike