Airmata kerana sahabat 1 pengorbanan, Airmata kerana ibubapa 1 penghormatan, Airmata kerana kekasih 1 penyesalan, airmata kerana Allah S.W.T 1 keberkatan

Blog ini hanya sesuai ditonton oleh mereka yang berusia 18 tahun ke atas sahaja kerana kandungannya yang HOT ! , EKSTREM , SERAM & Berbau LUCAH (bau je). Blog ini bukan Blog LUCAH. HARAP MAKLUM !. Sebelum korang nak terjah Blog aku,lebih baik korang baca dulu DISCLAIMER diatas. TQ!

CARIAN MINDA ! !

FollowLike

KUCING YANG DIKUTIP SEBELUM DAN SELEPAS



Umum mengetahui kucing adalah sejenis binatang yang comel dan manja. Sifat kucing sedemikian membuatkan ia sangat disukai oleh manusia sehingga ada yang memberi kehidupan yang mewah dan dijaga dengan baik.


Bagaimanapun terdapat juga kucing-kucing yang kurang bernasib baik yang tidak bertuan, terbiar dan melahirkan anak-anak yang turut tidak bertuan. Kucing-kucing yang tidak bertuan ini tahulah kita apa keadaannya.

Namun, bagi penggemar-penggemar kucing, biasanya kucing-kcuing terbiar ini diambil sebagai haiwan belaan dan dijaga dengan baik. Di sini Siakapkeli ingin berkongsikan beberapa keping gambar yang memaparkan keadaan sebelum dan selepas dijaga oleh tuannya yang sangat perihatin.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN SIKIT TENTANG POST INI !

FollowLike