Airmata kerana sahabat 1 pengorbanan, Airmata kerana ibubapa 1 penghormatan, Airmata kerana kekasih 1 penyesalan, airmata kerana Allah S.W.T 1 keberkatan

Blog ini hanya sesuai ditonton oleh mereka yang berusia 18 tahun ke atas sahaja kerana kandungannya yang HOT ! , EKSTREM , SERAM & Berbau LUCAH (bau je). Blog ini bukan Blog LUCAH. HARAP MAKLUM !. Sebelum korang nak terjah Blog aku,lebih baik korang baca dulu DISCLAIMER diatas. TQ!

CARIAN MINDA ! !

FollowLike

PROTON PICK-UP 4X4




3 Okt - Proton hari ini mempamerkan model konsep trak pikapnya di karnival Alami Proton 2015 Kompleks Centre of Excellence di Shah Alam.



Memetik laporan dari Carlist.my, model yang belum mempunyai nama itu menyerlahkan rekabentuk yang garang. Namun setakat ini Proton masih belum memberi kepastikan sama ada trak konsep itu akan diprodukkan.


Karnival Alami Proton 2015 yang dijadualkan berlangsung bermula hari ini sehingga esok di Kompleks Centre of Excellence di Shah Alam akan dibuka pada jam 10 pagi hingga 7 petang.




Di laman Facebook Siakapkeli, Abdullah Ali memberi kata semangat kepada Proton,

"Syabas Proton, inilah masa untuk terus mengeluarkan produk dan design2 lagi..x kisah ape orang cakap..asal jangan guna design pengeluar kereta lain lagi mcam Inspira dan Perdana versi Kerajaan lagi..hentikan mindset mcm tu, kita ada kepakaran sendiri dan design lebih banyak model kereta..InsyaAllah boleh.."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN SIKIT TENTANG POST INI !

FollowLike