Airmata kerana sahabat 1 pengorbanan, Airmata kerana ibubapa 1 penghormatan, Airmata kerana kekasih 1 penyesalan, airmata kerana Allah S.W.T 1 keberkatan

Blog ini hanya sesuai ditonton oleh mereka yang berusia 18 tahun ke atas sahaja kerana kandungannya yang HOT ! , EKSTREM , SERAM & Berbau LUCAH (bau je). Blog ini bukan Blog LUCAH. HARAP MAKLUM !. Sebelum korang nak terjah Blog aku,lebih baik korang baca dulu DISCLAIMER diatas. TQ!

CARIAN MINDA ! !

FollowLike

SIAPA SM AMIN ?


Ertinya, jika anda masih dikunjungi oleh kanak-kanak yang meminta derma atas nama Pusat Amal Tahfiz, hentikan menghulur! Cukuplah sekadar anda memberikan mereka wang yang secukupnya untuk membeli makanan dan minuman.

Di bawah ini, anda lihat dan nilai sendiri gambar-gambar kemewahan SM Amin atau nama sebenarnya, Azhar Wahab yang hidup mewah dengan hasil penghambaan kanak-kanak menjual produknya di stesen minyak, kedai makan, RNR, sekitar bank dan pendek kata mereka ini ada dimana-mana sahaja.



Tonton pula video dibawah ini.. berkualiti atau sekadar syok sendiri?

 

Tatkala kanak-kanak bawah umur dipaksa memasarkan produknya, dia dengan sewenang-wenangnya hidup dengan hasil kekayaan haram itu. Jadi, adalah wajar masyarakat sebarkan maklumat penipuan ini dan hentikan memberi derma kepada manusia kaki joli ini.  Kredit gambar pendedahan/info: -Bersama Mazidul/MMH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN SIKIT TENTANG POST INI !

FollowLike