Airmata kerana sahabat 1 pengorbanan, Airmata kerana ibubapa 1 penghormatan, Airmata kerana kekasih 1 penyesalan, airmata kerana Allah S.W.T 1 keberkatan

Blog ini hanya sesuai ditonton oleh mereka yang berusia 18 tahun ke atas sahaja kerana kandungannya yang HOT ! , EKSTREM , SERAM & Berbau LUCAH (bau je). Blog ini bukan Blog LUCAH. HARAP MAKLUM !. Sebelum korang nak terjah Blog aku,lebih baik korang baca dulu DISCLAIMER diatas. TQ!

CARIAN MINDA ! !

FollowLike

LAMBORGHINI HURACAN HANCUR PADA KELAJUAN 320KM/J




Jika di Malaysia, membawa kereta pada kelajuan 200KM/h di tempat awam pun sudah boleh dianggap tidak sayang nyawa, seorang lelaki di Hungary mencuba kemampuan kereta Lamborghini Huracan miliknya pada kelajuan 320KM/h di tempat awam.



Malangnya, apabila mencapai kelajuan tersebut, Lambo itu kehilangan kawalan lalu terbabas dan hancur menghentak penghadang besi dengan kuat. Menurut laporan juga, Lambo itu terbakar setelah kemalangan.

Video kemalangan itu telah dirakam sendiri oleh pemandu dan seorang penumpang yangterselamat dari kemalangan itu. Selain itu, beberapa gambar selepas kejadian juga disertakan dalam video terbabit.

Kemalangan ini sebenarnya berlaku pada bulan September tahun lepas, tetapi baru kini polis Hungary mengeluarkan video kejadian untuk umum. - Siakapkeli.com.my

Sumber: Top Gear

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN SIKIT TENTANG POST INI !

FollowLike