Airmata kerana sahabat 1 pengorbanan, Airmata kerana ibubapa 1 penghormatan, Airmata kerana kekasih 1 penyesalan, airmata kerana Allah S.W.T 1 keberkatan

Blog ini hanya sesuai ditonton oleh mereka yang berusia 18 tahun ke atas sahaja kerana kandungannya yang HOT ! , EKSTREM , SERAM & Berbau LUCAH (bau je). Blog ini bukan Blog LUCAH. HARAP MAKLUM !. Sebelum korang nak terjah Blog aku,lebih baik korang baca dulu DISCLAIMER diatas. TQ!

CARIAN MINDA ! !

FollowLike

ZAMANI SLAM DIMALUKAN KETIKA DITAHAN POLIS

Satu Malaysia tahu yang vokalis kumpulan Slam Zamani ditahan dan direman pihak polis kerana disyaki menyalahgunakan dadah di sebuah rumah di Ampang.
Namun Murai Batu terkejut apabila ada satu video yang kini menjadi viral di laman sosial ialah Zamani dipaksa menyanyi lagu gerimis mengundang ketika ditahan.
Video yang berdurasi 1.23 saat itu menampakkan susuk tubuh Zamani yang kurus dan masih digari membuatkan timbul rasa simpati melihat nasib yang menimpa dirinya.
Semua orang faham termasuk saya sendiri, tidak mempertikaikan tugas polis yang menjaga keselamatan dan keamanan orang awam, tetapi adakah wajar Zamani dimalukan sedemikian rupa?


Disebabkan Zamani seorang penyanyi yang mempunyai nama yang besar dalam industri hiburan, sebagai anggota polis sepatutnya melindungi suspek bukan mengaibkan suspek.
Itu pendapat yang rasanya tidak salah memberi komen, cuma yang  musykilkan, ada berapa banyak video yang dirakam oleh segelintir anggota polis terutama orang awam yang belum di kongsikan secara meluas di laman sosial.
Apa yang di harapkan, kalau ada tindakan kepada si pelaku yang menyebarkan video-video tahanan reman yang berkemungkinan anggota polis yang terlibat tolonglah ambil perhatian.
Imej polis perlulah dijaga, video-video seumpama ini sedikit sebanyak akan boleh menjatuhkan martabat polis dan boleh menghilangkan kepercayaan orang ramai, tepuk dada tanyalah selera.


Sumber : MURAI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN SIKIT TENTANG POST INI !

FollowLike